Härliga vänner!

Jasper somnade om vid 2 inatt och vaknade vid halv 7, jag var vid den tiden mer död än levande men med en glad unge så var det ändå helt okej :)
Gick och la mig när han somnade om och då sov vi i 2,5 timme. Älskar när han får för sig att göra det när jag är som tröttast <3 bästa bebis!!

Dagen blev ännu bättre när vi drog bort till öster och besökte Sanna och Thilda! Vi tog en promenad runt fina Trummen. Först stannade vi för att båda barnen var synkade och ville ha mat samtidigt! Perfekt! Men där gick inte att sitta för oj va solen gassade! Så vi gick lite till och båda barnen somnade lagom tills vi hittade en skuggig plats så vi mammor kunde fika i lugn och ro :) Underbara barn vi har! Vi satt och tjötade mellan allt från himmel till jord och hade det mer än lovligt bra! Fina vänner jag hittat :) <3 Skrattade en hel del när alla olika sorters drickor for hitan och ditan och Jasper satt och smulade sönder ALLA kex han hade och spydde ner mig med det han hade lyckats få i sig!
Haha det är det fina med att vara mamma! Man slutar bry sig om lite kräk och kladd, man bara skrattar och torkar med dem obligatoriska våtservetterna som alltid är en trogen vän i skötväskan! ;)

Kvällen har avnjutits lugnt i soffan med massa go musik och sång för min del! Hoppas grannarna hör så dem kan ringa Anders Bagge med en gång och tipsa!! ;)

Nehe nu ska denna mamman sova! Godnatt alla fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0