HAN GÅR!!

Nuu är vi hemma igen! Är alltid skönt även om jag trivs "hemma" i Lindås. Mina föräldrar är ju dem allra bästa så vi har haft det riktigt bra! Men det är ju alltid skönt att komma hem och framför allt att vi nu har några dagar att mysa ihop :) Men vi ska nog se till att fylla dem med massa skoj!!

Lägger upp en bild på lite av det vi kommit hem med. Lite kläder kom med hem men det orkar jag inte fota. Detta då minus två sängbord, en byrå och en sänggavel ;) Det står kvar i Lindås för mamma och pappa ska till Växjö i helgen och handla blommor och buskar till backen dem gjort iordning. Sally kommer då med för hon fick inte plats i bilen nu heller enligt Timmy ;) Slipper vi krabba med släpet och så!

Men annars har vi haft bra planering denna veckan. Skulle vart hemma måndags kväll men kom hem för en timme sen och idag vill jag minnas att det är onsdag ;) Åkte till kosta idag, bara jag Timmy och Jasper och shoppade en bra stund. Men åkte tillbaka för att laga lite mat till mamma och pappa som vi tog fram igår, snälla som vi är :)
Dåå tog Jasper sina allra första riktiga steg! Jag började givetvis gråta av stolthet och pussade honom nog 100 gånger!! Vi stod i köket och Jasper vid tidningstället, då skriker mamma/mormor -HAN GÅR!! Vi springer dit och visst där gick han så fint så!! Haha underbara unge! <3 Sen gick han flera gånger efter det. Går inte beskriva hur stolt man kan vara över sitt barn, det är verkligen bara en förälder som kan förstå! Kommer alltid vara stolt över min minikille, för han är verkligen helt underbart perfekt <3 Älskar dig <3

Nehe nu ska jag njuta av friheten! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0