Glá skit!

Det är Jasper de! Efter förra veckans grin och krångel är han nu gladare än han nånsin varit. Räcker med att man tittar på honom så garvar han och ska busa. Eller mysa, vilket är lite förvånande för det brukar han aldrig ha tid för ;) Men jodå nu har han hela veckan kommit och krypit upp i knät och ska gosa och mysa en stund <3 Det bästa känslan! Inte ens när han är trött så tjurar han utan man får kika lite extra om det kan vara lite grus i dem små vackra ögonen.
 
Men på tal om sömn. Det är dags för Jasper att få sova i sitt egna rum. Jag är inte redo men det är nästan ett måste. Han vaknar ofta av Timmys väckarklocka, vilket betyder att vi måste upp allihopa vid 6, vilket känns liite tidigt om man ändå kan få chansen att sova några minuter till! ;)
 
Imorn blir det bvc och vaccination. (fan) Usch, känns inte bra att se min gosse få så ont :( Får ta med nåt gott att ge honom efteråt så kanske det kan trösta lite extra!
Om humöret inte blir allt för dåligt efter sprutorna så tänkte jag åka ner på stan och köpa lite kul till kalaset.
 
Fick massa rabatterbjudande nu på alla möjliga olika klädaffärer och eftersom det snart är dags att inviga 86 kläderna så tänkte jag passa på att köpa på mig. Blev 13 plagg totalt för runt tusenlappen, perfekt!!
 
Jasper äter nu inte heller burkmaten vilket ioförsig är helt okej då han äntligen gillar maten vi lagat till honom! Men det är ju smidigt när man inte har hunnit laga nåt eller har lite bråttom ;)
 
 
En bild från Finland. Vi hittade en större balja sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0