Gå gå gå

En spännande sak med Jasper är att han vid nästan varje rörligt grej han lärt sig, såsom vända sig, hasa, krypa och gå, så har han gjort det några gånger samma dag, men sen tar han en paus med de i kanske 1-2 veckor innan han gör det igen ;)
Så har det även vart nu med gåendet. Han har ju tagit lite steg då och då efter första gången men aldrig verkligen försökt gå fler än 2 steg. Men idag så jäklar ska han gå hela tiden, är så kul att se! Han känns helt plötsligt så stor!!
 
Kunde inte somna innan som jag skrev, hade för mycket i huvudet som skulle göras ;) Ändå känns det som jag inte kommit nånstans..
Tokstädade ur byrån och asade fram den från garderoben och in med den nya och flyttade över alla saker. Så skriver hon på fb att hon inte hinner hämta den idag så jag ska sälja vidare den istället! Typiskt. Tur att det var flera som var intresserade så jag blir av med den snabbt iallafall, men den står ivägen och det stör mig!
 
Imorn blir det shopping hela dagen med Amanda. En synundesökning och sen minigolf! :) Ska bli så kul!
 
Har skaffat ett abonnemang på linser, både smidigt och skönt! Dessutom får man ju ett par Ray-ban på köpet och det är ju aldrig fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0