Flätor flätor flätor!

Nu är bygget äntligen(!!!) klart så min lilla familj kan hitta på saker som vi själva vill! Dock tycker ju Timmy att detta är superkul och slösar gärna bort hela Våran semestern på att snickra!... Blö, men nu har vi några dagar kvar iallafall som JAG bestämmer över ;) Sen har jag sagt att det blir inget mer byggande för nån annans skull om det blir mer än 2 dagars arbete! Och INGET på semestern! Hårda bud men när man får 4 veckor tillsammans per år så borde man väl ta vara på den tiden till max, speciellt nu när vi har lille Jappe? Men jag kanske är ute och seglar?.. Iallafall... Mamma och jag åkte till Kemikalie-affären här i Emmaboda och shoppade loss ;) dem har en hel ovanvåning med bara inredning som är ljuvlig! Kan ta kort när vi kommer hem igen :) Hittade även köksmöbler på Emmabodamöbler som jag SKA HA nångång i den rika framtiden! ;) När vi kom hem därifrån så fick jag för mig att jag ville lära mig ytterligare några flätor! Nu kan jag 3 olika sorters flätor till och är då uppe i 8 olika varianter i kunnandet! :) Kul att kunna variera! Kan visa bilder nån dag kanske om jag har tid (haha skämtar jag?) Fyndade sängbord, sänggavel och en byrå idag på blocket. Allt för 1300!! Oj oj va bra det kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0