Bra dag och äntligen är jag trött!

Har haft en bra dag med spontanbesök på Leos lekland tillsammans med Caroline och Svante! Åkte senare hem hit och tog en fika och promenad :)

Nån timme senare kommer Nathalie och lagar mat till oss medans jag nattar Jasper ;) Behöver ingen Timmy här inte!! Haha. Var så grymt gott ska jag få tala om, hon är otroligt duktig i köket :)
Kikade på film och tryckte i oss alldeles för mycket godis givetvis så vi både hade behövt var sin spann om vi hade ätit en bit till!.. Pratade massor och vips så var klockan över 00.00 ;)

När hon åkte hem så vaknade givetvis jappe, han har sovit oroligt hela kvällen. Men nu skulle han absolut inte sova! Så min dröm snabbdusch och inte allt för sen läggning gick åt skogen! Attans, jag som faktiskt var riktigt trött! Jaja, hoppas iallafall på lite sovmorgon imorn då.

Imorn väntar nya äventyr på öster hos Sanna och Thilda :)

Kan nog inte skriva mer för ögonen går i kors (mer än vanligt då alltså)

Men för övrigt en riiktigt mysig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0