Vi gör allt i sista sekunden men bra blir det!

Vi är familjen "Vi gör allt i sista sekund."

Vi skulle skriva ut en bild på Uffa när han har Jasper i knäet och sätta på kistan och ge en till Maja (Timmys mormor) Men upptäcker att skrivaren inte vill skriva ut. Får lite panik men kommer på att bläcket kanske är slut. Så vi byter och tack gode gud så fungerade det!!
När det väl är gjort så skulle jag hämta ramarna som jag var bombsäker på låg i klädgaderoben. Men icke!! Timmy trodde att han kunde ha lagt ner dem i källaren men mindes inte i vilken låda isåfall, eller hade vi gett dem till Millan... Men Millan räddade oss iallafall, hon hade två ramar hemma som vi kunde ta!! :) Tack! <3
Klockan var då 21,00 när vi började greja med det!

Innan dess så stod jag och strök hans skjorta och han gjorde maten.
Nu är klockan 23.13 och jag har i stort sett precis kommit ur duschen. Kan inte föna håret och väntar på att håret kan torka så jag kan göra inbakad fläta så det är klart på morgonen då vi måste upp vid 06,30!
Ska också ta och packa om hans skötväska så allt finns där. Även packa med lite mellis till honom... Eller ändrade planer först lite amning!!

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0