Tiden springer iväg.

En uppenbarelse!

Vi hade ju faktiskt bott i denna lägenheten i ett år den första april. Vet inte om jag skrivit det men det är ju sjukt va tiden går!! (och jag har ännu inte sytt upp gardinerna... skärpning Emelie!)
Ett år, det är ju lika länge som utbildningen jag vill gå är, så tiden kommer förmodligen springa fram lika snabbt då! :D

En annan sak...Mamma färgade mitt hår i lördags och jag har nog aldrig blivit så nöjd med en hemmafärgning!! Garnier nutrisse - Iced chestnut kan jag tipsa om, riktigt fin färg :)

Mamma är dessutom lika peppad som jag över utbildningen! Är så skönt att ha stöd när man ska vända upp och ner på livet igen ;)
Då kom jag på den briljanta idén att vi flyttar hem igen ;) Billigare för oss sen har vi barnvakt några dagar i veckan och i Emmaboda så finns det ett så bra dagis som jag absolut hade velat ha in honom på ;) Haha!

En bild från senaste veckohandlingen! Åka kundvagn var minsann mycket roligare i sin egna vagn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0