Sleepover!

Igår så träffade vi lite mammor och bebisar på Bvc, det är så kul att se hur alla växer och utvecklas :D
En mamma råkade nämna att det är rea överallt så vart hamnade jag efter det?! Jo i affärerna ;) köpte inget till mig själv för det hade jag fått för mycket skuldkänslor för, utan det blev bara till bebis! ;) Massor fint i storlek 80 som är nästa storlek att växa in i! Har inte vågat berätta för Timmy än! Haha.

Eftersom Timmy skulle på fest med jobbet igår så ringde jag hans lillasyster och frågade om inte hon ville hålla mig sällskap och jo minsann det ville hon!
Så vi hade det mys hela kvällen igår och vid 2 tiden så deckade vi. Millan intog soffan (stackarn), kan inte vart så skönt! Men det var väldigt kul att snacka massa skit :)
Timmy kom väl hem strax efter 2 och var väldigt glad i hatten och skulle upp och jobba vid igen vid 7 ;) Kom han upp? - Nej!! Haha han försov sig så dem ringde till honom och frågade vart han var! ;)

Nu har Millan precis åkt och jag bäddade återigen ner mig i soffan under täcket och blundar för hur mycket disk som står på diskbänken.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0