Kvalitets tid och goood mat!

När Timmy kom hem från jobbet idag så bestämde jag mig för att ge grabbarna lite quality-time själva hemma, blir ju inte så ofta. Själv åkte jag iväg och storhandlade och det gick faktiskt mycket snabbare än när vi åker iväg hela familjen!

Är också rätt skönt att få komma iväg lite själv och vara annat än mamma en stund. OBS En stund!!! För det tar minsann inte lång tid innan jag vill hem till min lilla pojk igen... Vi snackar typ 20 minuter ;) Det räcker ibland, haha! Nej men det är skönt att inte alltid ha fullt ansvar och faktiskt kunna tänka lite på sig själv och göra som man själv vill :) Men de är lika skönt när man få komma tillbaka hem!

När jag kom hem slängde vi igång en köttfärssoppa med pasta i. Alltså satan va gott det var rent ut sagt, ursäkta men trodde aldrig det skulle smaka såå bra som det faktiskt blev. Men creame fraishe klicken på så njöt vi båda två! :) Man får berömma sin mat när man lyckas!

Jasper ville inte somna ikväll... Han sover fortfarande inte, så jag hoppas iallafall att han sover inatt! Han har ju sovit så bra den sista veckan så jag vill INTE byta detta mot sömnlösa nätter igen!

Timmy kanske har kommit på en lösning med sitt jobb. Han kommer ju förmodligen bli uppsagd och det vore ett helvete rent ut sagt om han blev det! Det går inte bra för Peab just nu tyvärr!
Men jag hoppas att det han och en annan man kommit på går igenom :) Vore såå kul! Men säger inget än ifall det inte blir nåt.

Nu förtjänar jag en dusch minsann! Godkväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0