Busunge Med Stooort B! <3

Idag har det vart städ dag, fy så trist!
Gjorde krocketter och fläskfilé med blandsallad med avokado i, nom nom!

Men det "roligaste" är *trummvirrvel* Jasper. Han har vart otroligt svår att söva nu ett tag, så han har nog inte somnat förrens efter 9 på kvällarna!
Men idag lyckades vi hålla han vaken till halv 8 så han fick somna för natten då ;) Han sov hur bra som helst, fram till halv 2.... Nu ligger han i sängen och kryper runt och skrattar och blåser bubblor, klockan är 2. Haha och jag kan inget annat än skratta, det är så typiskt och han är så sjukt söt! Bara för jag tänkte vilken seger det var att vi för en gångs skull lyckades!
Nu kom dessutom både några fisar och rap. Han är ett riktigt charmtroll, precis som sin pappa <3 Haha mina underbara pojkar!
Timmy börjar nu överväga att binda fast ungen i sängen ;) Haha!!

Imorn kommer iallafall mina föräldrar och även farmor och farfar hit på lite middag, ska bli riktigt kul! :D

Nu ska jag lämna Jasper åt Timmy och själv gå och lägga mig ;) Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0