Skrattar åt mig själv!

Jag har inga problem med att bjuda på mig själv om jag är klantig och korkad ibland ;) Såhär kommer dagens klantighet!
Gjorde skumtomtefudge för nån dag sen men jag hade inte skurit upp dem i bitar än så jag tänkte jag skulle hinna göra det innan Jasper vaknade och skulle även hinna äta min middag.
Så jag tog fram skärbrädan och ut med fudgen som jag ser är kass från början då jag lyckats göra en kola istället, men jag la den på skärbrädan och började skära. Sen tänkte jag att eftersom det redan är så kladdigt så kommer det bara smälta ihop igen så jag rullar in dem i plats. Men när jag ska börja ta upp "kolan" från skärbrädan så har det fastnat!! När jag skulle försöka få bort de så fick jag med mig hela brädan. Så jag fick hålla fast den och slita loss kolan!
När jag höll på så kunde jag ju inget annat än tänka - Varför har man inte detta på film, hahaha!!? Efter det så började jag rulla ihop det till små bollar, men hälften fastnade i händerna. Ja jag höll på att skratta ihjäl mig! Nu finns det verkligen bevis på att jag INTE borde få tillträde till köket överhuvudtaget! Men dem smakar bra iallafall ;)

Imorn kommer mamma och pappa hit på lite besök. Dem hade mer julklappar att köpa och sen skulle vi få Pipsos och Anders klappar med så dem får dem på julafton!

Usch hör i babyvakten hur snorig killen börjar bli, så han vaknar säkert snart den stackarn :/

Nej nu ska jag slå in ytterligare några julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0