Sjukling =(

Min minikille har blivit sjuk :( Hade en jättejobbig natt igår då han vaknade flera gånger och var så täppt i näsan att han fick panik. Så idag har inte vart en toppendag direkt! Men vi har gått runt här hemma och sjungt sånger och busat lite så det har ändå gått hyffsat bra. Dock så har han haft problem att äta nu när han är täppt och inte nån lust heller, men jag hoppas det går över tills imorn!
Så nån shopping blev det inte idag så vi skickar iväg pappsen imorn på det istället. Förhoppningsvis är han bättre på torsdag så vi kan hänga med då så jag kan få det sista till Timmy köpt, fick ett jättebra tips innan :)

Har även fixat och trixat med dem andra julklapparna idag och jisses vilken tid det tog, borde ha lärt mig efter servetterna till dopet!?

Höll ju på att skita ner mig nu med. Hörde i babyvakten att det rörde sig inne i sovrummet, så jag skulle gå in och kika till Jasper och när jag öppnar dörren så ser jag en mörk gestalt mitt framför näsan. När hjärtat stått still i några sekunder så frågar gestalten om jag har nåt att dricka! Timmy var tydligen törstig... Men med den kvinnliga känslan för saker så hade jag strax efter att Timmy hade somnat, bubblat vatten och ställt till honom på sängbordet ;)
Men oj va rädd jag blev! För JA jag tror på spöken!

Hur kommer det sig att klockan helt plötsligt blev 00.59?
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0