Servettvikning

Idag har min svärmor och svägerska varit här på besök hela dagen, har vart riktigt mysigt och jag satte dem minsann i arbete direkt - Servettvikning! ;) Så nu är alla servetter vikta, limmade och alla snören sitter på. Mycket pill men det blev så himla bra, så jag är nöjd som attans! Nu ärdet bara lite bakning och småinköp kvar sen är vi nog redo för storkalas! Börjar bli lite nervös, tänk man han blir sjuk, skriker sig igenom hela dopet... Om jag missat och skriva det här så måste jag säga att jag är omringad av världens mest omtänksamma underbara människor <3 Allt stöd man behöver ibland finns runt hörnet! Kan inte vara mer tacksam! Peppar peppar, min magiska häxbrygd har kanske börjat hjälpa brösten med utdrivningsen när jag amman... Ska absolut inte ropa hej än men idag har iallafall varit betydligt bättre än igår! Men ska nog ändå ringa bvc eller mvc? imorn och be om ett nässpray som tydligen skulle vara till hjälp mot detta. Nehe nu ska jag skrapa en trisslott som Timmy kom hem men och jag hoppas på miljoner, yepp yepp! Och jag ber om ursäkt för att hela texten sitter ihop men bloggen är inte alls som den ska idag, så jag ser bara hälften av det jag skriver... Hoppas det är läsbart iallafall! Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0