Längtat efter det här!

Nu är julen över och alla galningar springer runt på mellandagsrean för att fynda billiga saker! Och här kommer ett slarvigt inlägg om vad jag har hållt på med dem sista dagarna :)

Våran jul började redan på fredagen med att åka till Braås och kika in hos Timmys morfar. Firade morgonen i Braås med lite julfrukostt och julbastu. Jag och Millan stannade inne och såg till att spökerna uppförde sig, spökade en del den helgen ;)
Efter bastun blev det julmiddag och sen presentöppning :) Lägger säkert in några bilder på klapparna sen!
En timme sent kommer vi iallafall iväg mot Emmaboda där min familj, farmor och farfar och familjen Sigvardsson väntar för fullt, då vi skulle äta när vi kommit. Även där blev det en massa julklappar och äntligen fick Kenzo öppna julklapparna som legat under granen. När han var klar med sina så kom han och skulle hjälpa mig.
Hade en så fruktansvärt mysig kväll och Jasper for från det ena knät till de andra så dagen efter sov han extremt mycket, men det kan man ju förstå.
Gillar verkligen julen, att få träffa släkten och äta god mat ihop och prata. Är så underbart!
Vi bestämde oss för att sova i Emmaboda från söndagen till måndagen med för att slippa behöva packa upp allting och städa när vi kom hem. Ingen av oss orkade lyfta ett finger den dagen. Så vi la oss allihopa i mammas och pappas säng och kikade på film hela dagen och rensade ur alla godisskålar!

Så igår bestämde vi oss för att åka till mellandagsresan med Amanda och Sebbe och hitta Timmy ett par skidor, stavar, pjäxor och hjälm. Han fyndade rejält då han fick allt till halva priset ungefär :) Så då var den biten avklarad! Kvällen spenderades sen i Braås och grabbarna tog en bastu och vi damer stannade hemma med Jappe.

Men nu, det viktigaste av allt! Nåt jag har längtat efter så extremt länge!! Timmy ska vara ledig i 2 veckor, bara vara hemma med oss och mysa hela dagarna. Ska bli helt underbart att få ha honom hemma, så jag ska pussa på honom lite extra nu så han får för sig att göra detta oftare!
Sen jobbar han en vecka sen ska vi iväg på skidsemester med paren Stenberg/Lindvall och Jalkstam/linnér :D Hur kul kommer inte det bli då?? Så länge jag slipper åka skidor så kommer detta bli en toppensemester!!


Nu ligger mina godingar och sover i sängen och jag ska nog ta och göra mig iordning för vi måste köpa en ny tvättmaskin, den gick sönder för ett tag sen :/ Sen tar vi nog en runda till babyproffsen med ;)

Är så otroligt lycklig över min underbara familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0