Kunde inte blivit bättre!

I lördags var det äntligen dax för Jaspers dop. Allting gick så otroligt bra och jag kunde inte vara nöjdare över dagen! Hade en glad kille i kyrkan som skrattade när prästen pratade med honom och själv kunde jag knappt hålla tillbaka tårarna vissa gånger! Hur länge sitter hormonerna i egentligen?? ;) Tack återigen till alla som kom och för era fina presenter, kunde inte fått det bättre!

Idag har vi även varit hos amningshjälpen på BB, och hon konstaterade att mjölk finns hela tiden men utdrivningsreflexen gör att det sprutar mer och det är så han vill ha det. Han är van vid det för det har alltid varit så innan, han har aldrig behövt kämpa med att få ut maten utan det har räckt med att svälja! Men att han kommer lära sig att det finns mat men att han måste få ut den själv. Känns så skönt att få höra att det KOMMER att bli bra av ett proffs, gör mig mycket lugnare att det inte är mig det är fel på utan att han bara är otålig men att han lär sig!

Och idag så köpte Timmy en älg (ren) på jysk. Hade jag vart med så hade den nu INTE stått brevid tv:n! Ska lägga upp en bild på den sen!


kjjabn nb = hälsar Jasper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0