Konsten att göra flera saker samtidigt!

Det får man verkligen lära sig när man får barn :)
Satt på sängkanten och vaggade grabben, eller rättare sagt studsade/gungade honom. Det är de som gäller, våldsamt ska det vara! Fick hålla nappen med för att han inte skulle tappa den. Då ringer lönekontoret på Volvo... S*tan tänkte jag men svarade snällt! Hon ville be om ursäkt då det blivit tokigt med mina pengar jag skulle få från Volvo nu när jag är mammaledig. Man får nämligen 10% av sin lön när man är hemma. Har pratat med chefen flera gånger men det hände ingenting och sen glömde jag bort de. Så jag ska nu få alla pengar som jag inte fått hittills sen den 29 augusti och sen då i ett år framåt :) Tack så mycket! Ska absolut inte bli fel med lite mer kosing i kistan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0