Klantrumpor!

Det är Timmy och jag det eftersom vi bara lyckats skicka ut hälften av alla inbjudningarna till dopet!...
Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men hoppas att dem som vi "missat" förstår :)
För det var inte första gången och definitivt inte sista man glömmer en viktig sak!


Orkade oss iallafall till ner till Grand Samarkand för att boka en klipptid och kika om barnfotograferingen som var där nere var nåt att ha, men det tyckte jag nog inte så vi hoppade över de :) Och när man absolut inte får köpa nåt så hittar man ju både det ena och andra. Så denna gången kom jag hem med ett par skor och 3 skarfsar till Jasper (Mister Dregel) så nu blir han tjusig med! :)
Undra vart alla mina finskor är, måste hitta dem nu innan dopet....

Nu ska jag ta och rädda min köttfärssås från Timmy! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0