Header!?

Satt och grejade med headern en bra stund och allt såg hyffsat bra ut när jag förhandsgranskade, och jag va nöjd eftersom det va första försöket... Men när jag kollade lite senare så var den borta igen, är det bara hos mig eller försvann den verkligen? Jaja tur att jag har en svägerska som kan det där och är villig att hjälpa mig ;)

Ska också försöka hinna skriva ner min förlossningsberättelse idag, blir dock inte just nu då lillsnuffsen ligger brevid och sover och kommer garanterar vakna vilken sekund som helst!
Åh har så mycket jag skulle vilja haft nedskrivet men som nästan är helt bortglömt, så jäkla tråkigt att jag inte vågade skaffa en blogg innan eftersom jag ville inte att folk skulle tycka jag va töntig eller tråkig som skaffade en blogg bara för att jag blev gravid. Men nu, i efterhand känner jag mig så trög att jag ens isåfall skulle bry mig! Bloggen är ju endast till för mig, för att jag ska kunna komma ihåg vad som händer i livet och vad Jasper gör för framsteg. Det var en modig mamma igår som fick upp ögonen på mig, hon vågade verkligen stå på sig och hon är förmodligen en av dem modigaste personerna jag känner!

Så med det sagt så skiter jag nu i vad andra tycker och tänker om bloggandet!

Kan också säga att jag vill att det ska bli fredag/imorn snabbt då vi först ska på babysim (Yeeay) och sen kommer min mamma och pappa hit och ska sova över, vi ska ha baka massa gott inför dopet den 10, shit det är ju bara 9 dagar kvar inser jag nu! :S Men jag är så glad att jag har mina föräldrar för dem ställer alltid upp och hjälper alltid till ifall jag behöver de, oftast behöver jag inte ens fråga utan dem finns alltid där och backar upp mig!
Mamma kanske även ville med på babysimmet men vi får se hur det blir med det!
Hoppas det går bättre än förra gången då han blev jättetrött precis när det började och eftersom vi har en sån sympatisk kille så börjar han gråta när nån annan bebis gråter... Så det slutade mer eller mindre i katastrof!
Vi hoppas på bättre lycka imorn då bara brukar vara skitkul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0