Grattis min älskade mamma på 50 årsdagen! <3

Idag fyller världens bästa mamma 50 år! Så dagen har vi spenderat i Emmaboda på kalas :) Presenten fick hon ju i somras, en solsäng (hundsäng) några timmar innan förlossningen drog igång! ;)

Men innan vi begav oss mot Emmaboda så blev det ett stopp på Bvc, och där fick vi veta att nu väger 7415 g och är 65 cm lång.. Man kan nästan höra hur det knakar när han växer! :)

Bättre sent än aldrig som man säger så ska vi ta kort till tidningen imorn! Och givetvis så har man fått en stor finne mitt på hakan, är inte det så otroligt typiskt! Jag som inte haft en finne på flera månader... Dock är jag torr som en landkrabba i ansiktet! Får lägga mig med ett tjockt lager ansiktskräm så kanske det ordnar upp sig ;)

Mamma och pappa skulle in imorn och gå lite på rean så då kommer dem även in en runda till oss :) Och jag är ju inte omöjlig så jag hänger säkert med och shoppar och lämnar pappa Timmy hemma för att städa ;)

Fredag kommer även svärföräldrarna in så det är full rulle nu och har varit i över en vecka! Känns att man skulle behöva en soffhäng-dag snart, eller NU! Men först tar vi nyår! :)


På bilden är en av mina söta kusiner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0