Godmorgon!

Eller eftermiddag. Jasper vaknade första gången vid 8 och jag var beredd på att stiga upp (eller inte) men pillade in nappen och vaggade sängen lite och vips så hade han somnat om och vaknade inte förrens klockan 9, älskade unge va du gjorde mamma glad <3 Kan ju även tipsa om dem där fötterna man sätter på spjälsängen så man kan gunga den, finns på babyproffsen och jag skulle inte kunna leva utan dem, fantastiskt uppfinning! ;)

Idag ska vi även till Amanda och Sebbe. Eller jag ska till Amanda. Timmy och Sebbe ska till Pipso och Anders och basta, och vi damer gör alltid allt för att slippa sätta oss i den ugnen! Förstår inte att det kan vara så skönt!?

Igår hoppade vi över babymassagen igen för lillmannen somnade precis innan vi skulle åka och jag visste att om jag väcker honom så blir det gnäll och mat och jag kände då att det var bäst för honom att få stanna hemma eftersom vi fortfarande jobbar på amningen! Så vi tog en babysims pass i badkaret istället och lekte med dem nya badleksakerna han fick i doppresent av Charlotte och Mimmi och deras män :)

Nu har även Jasper sovit i en halvtimme och NU blir jag med trött så jag kan somna men det känns inte som att det är nån mening med det då jag förmodligen knappt hinner lägga ner huvudet! Får ta och plocka ur diskmaskinen och vika in tvätten istället, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0