Freeedag <3

Idag var det babysimpå schemat igen, men denna gången så skulle vi minsann få gå i gruppen efter så Jappe skulle få sova klart. Och vilken skillnad på bebis, så glad! Blev dock lite hungrig efter 20 minuter men man kan inte begära för mycket.
Det nu är vi i samma grupp som våra mamma & bebis kompisar och vi blev så glada alla tre i familjen! Nu kan det knappt bli bättre :)

Jasper var en fruktansvärt glad bebis när han väl fick lite mat i magen, tror inte att han slutade skratta på en halvtimme eller 45 minuter innan han deckade ;)

Imorn blir det förmodligen en runda till Braås. Känner inte riktigt för det just nu, då jag hade velat ha en lugn helg efter den förra helgen med dop och grejer. Bara stanna hemma och njuta av min egen familj. Har bara hänt en gång sen vi fick barn...
Men vi får se, hinner kanske ändra mig tills imorn :)

Nu blir det mat - Gratinerat potatismos, fläskfilé och gräddsås som jag längtat efter hela dagen! Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0