Från min fb!

Kom på hur häftigt det kan vara med den "inre känslan" den som nästan är lite övernaturlig! :) För samma kväll/natt som förlossningen startade så var vi i Emmaboda en sväng. Mamma sa då flera gånger att hon va säker på att det skulle dra igång den natten, men jag kände inget mer än förvärkar (som jag kännt i flera veckor redan, så inget konstigt) Men hon va säker på det! Var även en annan söt mamma som smsade på dagen när jag hade värkar och frågade om jag låg på BB, hon hade nämligen en känsla av det hon med! Det är väldigt fascinerande och häftigt att man kan veta sånt bara av en känsla man får i kroppen! :) Vet att flera vart med om samma sak! Det får en att tro på det övernaturliga :)

Va bara tvungen att lägga upp detta med eftersom jag tycker det är väldigt fascinerande att man kan känna på sig sånna saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0