:)

<3


Detta skulle publiceras innan idag men kom aldrig upp.

Idag var vi iallafall och fikade med den andra mammorna och deras bebisar. Förmodligen så hade hon även bakat nåt som var bland det godaste jag har ätit på länge!
Tycker det är riktigt roligt att vi från föräldrakursen kommer så bra överens, och man längtar alltid tills nästa måndag då man ska träffas igen! :)

Dock så tror jag inte att nån i våran föräldragrupp (med Bvc, babymassagen) umgås över huvudtaget då vi alla verkar vara väldigt olika, så det är helt olika där. Det var inte alls som föräldrakursen då vi klickade direkt! :)

Nehe nu sover båda mina godingar så jag ska med lägga ner huvudet på kudden och drömma om att det kommer gå bra hos frisören imorn, och att Jappe klarar sig utan mat den tiden jag sitter där ;)

Godnatt alla goa människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0