Babysim och lussekattsbakning!

¨
Idag var det som sagt babysim och denna gången va han både utvilad och nyäten så det blev definitivt bättre betyg denna gången! Yes :D
Och trots att andra barn skrek så lyckades han hålla tillbaka tårarna dem flesta gångerna, så det kanske börjar bli ändring på det med!? Men jag ska inte hoppas för mycket.

När vi kom hem så hade mamma redan bakat klart alla lussekatter så nu finns det minsann både till dopet och till att bjuda på här hemma (men flest till mig, ;) ) För det bästa med julen måste nog vara dessa delikata katter!

Och snart kommer Herr Pucko "Kenzo" Åh min lilla snuffshund va jag har saknat dig!
Kan ju även tilläga att Timmy inte har lagt ner honom såhär utan han kommer och lägger sig så när han är lite kelsugen! Kanske inte lika kul för alla andra med en hundrumpa i ansiktet ;) Freakhund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0