<3

Såhär blev det med den fina spjälsängen! Tänk att min lille kille redan vuxit ur sin vagga?? Han föddes ju igår!?

Blev lite tårögd när vi plockade ur vaggan från sovrummet för tänk va tiden går fort, minns det som igår när vattnet gick mitt i natten och jag funderade på om det verkligen kunde vara så eller om jag hade kissat ner mig och faktiskt gick och la mig igen! Och när jag sen på kvällen tog i för kung och fosterland i sista krystvärken och fick upp min älskade guldklimp på bröstet! Vart har tiden tagit vägen sen? Allting går så fort att man knappt vågar blinka för man är rädd för att missa nåt! Minns likaväl kvällen när vi gjorde graviditetstestet som visade ett stort fint plus och hur lyckliga vi blev! Och magen som jag verkligen ville bli av med i slutet av graviditeten för man kunde inte röra sig, varje gång man rörde sig så gjorde det ont och lillgrabben som tränade på sparkar mot mina revben som slutade med ett möjligt knäckt sådant! Men nu saknar jag magen och att vara gravid. Det var ju så mysigt den stunderna som faktiskt va bra :)

Åh nu vill jag att lilleman ska vakna så jag får pussa lite på honom! Att man kunde älska nån så mycket, det går inte överhuvudtaget förklara med några ord i världen hur lyckliga föräldrar vi är! <3

Men måste ju även berätta att Timmy höll på att sätta fast själva ramen och remmarna till hoppgungan på babysittern för han tänkte att det vore ju perfekt att han kunde gunga med den med! Säger bara - TACK GODE GUD ATT JAG HEMMA!
Tror dock att han hade insett att det inte var en bra idé tillslut ;)

Här är min fina amnings-glaskula som jag fick Caroline! Hon är en helt fantastisk människa :) Så den här ska jag nu tända när jag ammar så jag kan koppla av!

Men nu ska jag ta och gosa ner mig i sängen och krama om min älskade man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0